zondag 5 januari 2014

Groepsgevoel

Hoe ging het vandaag? Hmmmm redelijk. Te laat opgestaan op deze laatste dag van de vakantie, waardoor de oudste ook niet erg vroeg sliep vanavond. Ook dat blijkt niet uitzonderlijk te zijn.
Het was heel erg mooi weer dus we moesten naar het strand! Hoe we daar kwamen is een anekdote op zich. Mijn man wou met de trein naar een speeltuin want het leek hem op het strand te koud. Volgens zijn 9292 uitdraai ging de trein om 13.36. Bij het station aangekomen ging er een trein om 13.33 en een om 13.48. Heb je wel bij zondag gekeken? Vroeg ik nog, maar dat had hij Na-tuur-lijk Dus namen we de trein naar Zandvoort en haha die stopte dus niet bij de speeltuin, want we hadden de trein van 13.48 moeten hebben. Die 13.36 was de vertrektijd vanaf thuis.... Gingen we toch naar het strand! Heerlijk want dat wou ik ook eigenlijk. Manlief had iets meer nodig om aan dat idee te wennen en gelukkig zaten we in de trein, waar het niet zo leuk staat als je gaat schreeuwen. Ik had hem ongeduldig kunnen verwijten dat hij niet goed gekeken had maar dat doe ik niet meer dus ik heb naar hem gelachen. En  waarschijnlijk omdat ik geen verwijten maakte en alleen maar vroeg of ik mocht kijken op zijn briefje, zei hij zelf dat hij beter had moeten kijken en zich niet had moeten laten afleiden.
We hadden een heerlijke middag op het strand.

Een van de tips die ik gisteren las, was om een groep te maken waar je steun kunt vinden en tips geven en krijgen om het vol te houden. Op mijn eigen Facebook pagina kwamen behoorlijke discussies op gang, dus ik dacht dat het prettiger zou zijn om die discussies voort te zetten in een groep van gelijk gestemden.

Dat heb ik vandaag gedaan. De groep heet: Mam! Schreeuw niet zo! en onmiddellijk meldden mensen zich aan. Na 8 uur waren er al 40 leden. Ik ben benieuwd wat de discussies zullen zijn en hoe we mekaar zullen steunen.

Ik merk dat dit project me behoorlijk in beslag neemt. Ik ben er helemaal druk mee en vandaag op het strand zag ik dat 12 mensen lid wilden worden van mijn nieuwe groep. Ik moet oppassen dat ik niet helemaal in beslag genomen ga worden nu door de sociale media rondom dit project. Ik ga uit van een opstart investering. Ik zie het voor me dat ik nog eens mijn kinderen toeschreeuw dat ze me niet moeten storen omdat met mijn blog bezig ben. Haha.

Hoe dan ook, iedereen welkom bij de groep, leuk om te sparren en te zien dat ik niet de enige ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten